söndag 7 november 2010

Nytt namn och ny blogg

Kära bloggläsare,

Tillbaka efter en tids frånvaro. Fint sommarväder, fint höstväder (nåja), uppgrävd trädgård, semester, jobb, trevligt umgänge etc. har gjort att bloggandet och delvis även syendet har fått pausa. Den gångna sommaren har jag börjat intressera mig för växter och trädgård vilket jag aldrig trodde skulle vara möjligt. Men likväl som det är avkoppling att plocka fram symaskinen är det avkoppling att vara ute i trädgården och gräva, kratta, plantera och klippa. Men nu när de mörka kvällarna är här kommer den något äldre hobbyn, SY, att få ett återsving.

Den stora nyheten är att jag kommer flytta från CRocoFin till FiliCocos. Ny blogg, nytt namn, nytt utseende. Mer information hittar ni här:
http://filicocos.blogspot.com/

Hoppas att ni vill komma och hälsa på mig där. Vi ses!

Hälsar FiliCocos f.d. CrocoFin

Inga kommentarer: